Isana Beach Days mydło w płynie

Już kiedyś miałam żel pod prysznic o tym zapachu i pamiętam, że podobał mi się jego zapach. Ostatnio będąc na zakupach w Rossmannie, postanowiłam kupić mydło w płynie o tej samej nazwie.

Isana

Isana Beach Days mydło w płynie - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Pachnie jak radosne dni na plaży! Zanurz się w orzeźwiająco owocowym świecie delikatnego mydła Isana Beach Days i pozwól rozpieszczać się wyselekcjonowanym kompozycjom zapachowym."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 4 złote

Skład:

Isana

Isana Beach Days mydło w płynie - moja opinia

Podobnie jak żel pod prysznic, tak i to mydło trafiło w moje gusta. Jednak w przypadku mydła, zapach nie był aż tak cytrusowy, limonkowy, orzeźwiający. Bardziej określiłabym go jako owocowy, a nawet delikatnie słodki. Jednak i tak bardzo mi się podobał.

Konsystencja bardzo dobra, a pompka dozująca produkt działała bez zarzutu.

Choć nie jest to mydło kremowe, to jednak całkiem przyzwoicie pielęgnowało dłonie. Nawet przy częstym myciu dłoni skóra nie była podrażniona ani przesuszona.

To całkiem przyjemny produkt, do którego zakupu Was zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz