Isana Odżywka do włosów jedwabisty połysk

Nie wyobrażam sobie, żebym miała umyć swoje włosy i nie nałożyć na nie odżywki. Moje włosy, jak zresztą wiecie, są wysoko porowate. Z tego powodu mam problem z ich rozczesywaniem i układaniem, dosłownie z ich ujarzmieniem. Dzięki odżywce do włosów mogę je rozczesać po myciu. To dla mnie ważne. Nie zawsze jednak trafiam na dobrą odżywkę i wtedy pojawia się problem.

Isana

Isana Odżywka do włosów jedwabisty połysk - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Do włosów matowych i suchych, z formułą nadającą jedwabisty połysk włosów, bez silikonów. Magnolia i lotos - odżywka perfekcyjnie pielęgnuje włosy i nadaje im elastyczność. Odżywka Isana jedwabisty połysk zapewnia matowym i suchym włosom intensywną pielęgnację, jedwabisty połysk i przywraca im równowagę nawilżenia.Formuła pielęgnacyjna z pantenolem efektywnie działa na włosy, nadając im więcej połysku i elastyczności aż po końcówki."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Isana

 Isana Odżywka do włosów jedwabisty połysk - moja ocena

Zapach tej odżywki jest naprawdę cudowny. Utrzymuje się ona na włosach przez jakiś czas po myciu. Jest dość intensywny, ale mi przypadł do gustu. To w zasadzie jeden jedyny plus tego kosmetyku.

Odżywka nałożona na włosy w niewielkiej ilości nie daje zupełnie nic. Nawet nie czuć, że ją nałożyłam. Nałożona na włosy w naprawdę sporej ilości sprawia, że już pod czas spłukiwania czuć, że włosy są gładsze i bardziej miękkie. Jednak nie sprawia to, że ich rozczesywanie jest łatwiejsze.

Podczas czesania jeszcze wilgotnych włosów da się odczuć to, że dla mnie przynajmniej, ta odżywka działa zbyt słabo. Miałam problemy z rozczesywaniem włosów, a także po wysuszeniu były one nadal matowe i jakby przesuszone. Ja z pewnością więcej jej nie kupię, czego i Wam nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz