Yumi Aloe Winogrono aloesowy krem do rąk

Jeśli śledzicie moje recenzje na bieżąco, to wiecie, że ja krem do rąk stosuję cały rok, bez wyjątku. Dzięki temu skóra moich rąk jest gładka, nawilżona i same dłonie nie zdradzają oznak starzenia się. Zdecydowanie to Wam polecam. Ale do meritum...

Yumi

Yumi Aloe Winogrono aloesowy krem do rąk - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Idealna receptura dla spragnionej skóry dłoni. Krem do rąk Aloe Winogrono to połączenie soku z aloesu ze składnikami, które wzmacniają jego intensywnie nawilżające działanie. Bogaty w surowce pochodzenia naturalnego skład odżywi nawet najbardziej wymagającą skórę - suchą i podrażnioną. Aloes przyniesie ulgę i nawilży, a masło shea zregeneruje skórę twoich dłoni, łagodząc podrażnienia. Roślinny kolagen zawarty w aloesie i naturalne oleje: migdałowy i kokosowy odżywią i odmłodzą skórę. Mocznik głęboko nawilży, a alantoina zregeneruje skórę, pozostawiając twoje dłonie jedwabiście gładkie i zadbane. Przyjemny, owocowy zapach długo utrzymuje się na dłoniach. Sięgnij po odżywczy koktajl dla skóry dłoni!"

Pojemność - 75 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Yumi

 Yumi Aloe Winogrono aloesowy krem do rąk - moja opinia

Pokochałam ten krem do rąk już od pierwszego użycia. Nie znalazłam żadnej wady tego kosmetyku i aż mi się płakać chce, że już mi się skończył.

Zapach to mega soczyste winogrono - intensywny, mocny, wyrazisty. Konsystencja idealna, by łatwo rozprowadzić na skórze dłoni. Dodatkowo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej powłoki. Momentalnie skóra staje się jedwabiście gładka i tak cudownie nawilżona.

Ten krem do rąk jest naprawdę cudowny! Koniecznie musicie go wypróbować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz