Farmona Tutti Frutti Regenerujący Nutri Balm Ananas & Kokos

Pomadka czy balsam do ust to kosmetyk, który ja zawsze mam. Nie znoszę suchych ust. Nie lubię też, kiedy moje dzieci mają suche usta, a już najgorzej jak mają takie suche skórki, po zdarciu których robią się krwawiące ranki. Z tego powodu tych pomadek do ust w moim domu jest zawsze co najmniej kilka, choć ciężko jest znaleźć taką, która w pełni mnie zadowala.

Farmona Tutti Frutti

Farmona Tutti Frutti Regenerujący Nutri Balm Ananas & Kokos - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nutri balm do ust Ananas i Kokos to pewność mega odżywienia i prawdziwej energetycznej eksplozji. Tak działa regenerujące połączenie naturalnych olejków owocowych i masła Shea, które przywracają ustom właściwy poziom nawilżenia i wygładzenia. Likwidują uczucie ściągnięcia, natłuszczają i strzegą Twych ust przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Ta przyjemność ma egzotyczny zapach kokosa i soczysty smak ananasa. Zresztą skosztujesz, to sam poczujesz..."

Pojemność - 12 ml

Cena - około 10 zł

Skład:

Farmona Tutti Frutti

Farmona Tutti Frutti Regenerujący Nutri Balm Ananas & Kokos - moja opinia

Nie przepadam za balsamami do ust w tubce, zdecydowanie bardziej wolę zwykłe pomadki. Jednak od czasu do czasu skuszę się na zakup takiego kosmetyku.

Wygoda korzystania z takiej tubki jest nieoceniona. Wystarczy wycisnąć niewielką ilość balsamu, a następnie rozprowadzić go na ustach.

Farmona Tutti Frutti Regenerujący Nutri Balm Ananas & Kokos jest bardzo aromatyczny i już w niewielkiej ilości pokrywa całe usta dając uczucie nawilżenia. Smak i zapach są naprawdę egzotyczne, co zwiększa przyjemność stosowania tego balsamu do ust.

Odnoszę jednak wrażenie, że to nawilżenie i wygładzenie nie jest długotrwałe. Po nałożeniu balsamu na usta stają się one błyszczące i wyglądają pięknie. Jednak już po niedługim czasie mam wrażenie, że są one bardziej suche, niż przed nałożeniem balsamu. Czy tylko ja mam takie odczucia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz