Sence Joyful Wishes

To mydło do rąk kupiłam ostatnio w Dealz. Przyznam szczerze, że rzadko tam chodzę i chyba jeszcze nigdy nie kupowałam tam żadnych kosmetyków. Zawsze musi być ten pierwszy raz...

Sence

Sence Joyful Wishes - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Mydło do rąk."

Super informacja!

Pojemność - 300 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Sence

Sence Joyful Wishes - moja opinia

Trudno mi się odnieść do informacji, którą podał producent odnośnie własnego produktu, skoro czegoś takiego na etykiecie w ogóle nie ma. Będę zatem twórcza w tej mojej opinii.

Zapach mydła jest świeży, intensywny, cytrusowy z dominującą nutą grejpfruta. Orzeźwiający, odświeżający, jak dla mnie super.

Konsystencja całkiem przyjemna, żelowa, łatwo się pieni, dobrze myje, łatwo spłukuje, nie pozostaje na dłoniach.

Pompka działa bez zarzutu, a samo opakowanie wygląda bardzo estetycznie.

Mydło działa na skórę dłoni nawilżająco i pielęgnująco, nie podrażnia, nie przesusza, nie szczypie. To całkiem fajny produkt, ale zapewne w limitowanej edycji. Jeśli lubicie świeże, cytrusowe zapachy to lećcie do Dealz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz