Esfolio Green Tea Essence Mask Sheet

Przeważnie raz w tygodniu, ewentualnie raz na dwa tygodnie, staram się zrobić swojej twarzy full pielęgnację. Robię sobie wtedy peeling, nakładam płatki pod oczy, maskę na twarz. Nie zawsze mi się to udaje, ale za każdym razem jak to zrobię, to widzę znaczną różnicę w kondycji skóry.

Esfolio

Esfolio Green Tea Essence Mask Sheet - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kojąca maska w płachcie z ekstraktem z zielonej herbaty. Maska bogata jest w cenne składniki o działaniu odżywczym i nawilżającym. Wysoko skoncentrowana esencja płachty maski zawiera ekstrakty: z liści zielonej herbaty, owocu pigwy i portulaki pospolitej, które sprawią, że Twoja skóra stanie się ukojona, odświeżona i uelastyczniona."

Cena - około 4 zł

Skład:

Esfolio

Esfolio Green Tea Essence Mask Sheet - moja opinia

Cudownie odświeżająca i kojąca maska w płachcie. Jest bardzo dobrze wycięta, dlatego nałożenie jej na owal twarzy nie stanowi żadnego problemu.

Ma przyjemny zapach zielonej herbaty. Jest bardzo mocno nasączona esencją, dlatego po jej zdjęciu skóra jest cudownie gładka, miękka, nawilżona i taka zrelaksowana. Pozostałą w opakowaniu esencję nałożyłam jeszcze na dekolt i szyję.

Jak dla mnie bomba! Na pewno jeszcze nie raz ją kupię, bo skóra cudownie na nią zareagowała i nic mnie nie szczypało podczas aplikacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz