Kallos Milk szampon do włosów

Od jakiegoś czasu polubiłam się z kosmetykami do pielęgnacji włosów marki Kallos. Zaczęło się od przypadkowo kupionej odżywki do włosów, a teraz przyszedł czas na szampony. No jest moc!

Kallos

Kallos Milk szampon do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Szampon do włosów Kallos Milk z wyciągiem proteiny mlecznej. Rekomendowany dla suchych i zniszczonych włosów, dzięki zawartości pielęgnującej proteiny mlecznej wzmacnia strukturę włosó. Poprzez stosowanie włosy odzyskują jedwabistość, połysk i żywotność."

Pojemność - 1000 ml

Cena - około 12 zł

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Coco Glucoside, Glycerin, PEG-4 Distearyl Ether, Glycol Distearate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Panthenol, Propylene Glycol, Polyquatemium-7, Hydrolyzed Milk Protein, Distearyl Ether, Citric Acid, Benzoic Acid, Amodimethicone, Dicaprylyl Ether, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiaolinone.

Kallos Milk szampon do włosów - moja opinia

Pokochałam ten szampon już od pierwszego użycia. Idealna konsystencja, dość rzadka, lejąca, która ułatwia mycie włosów. Szampon cudownie się pieni, ale też bez problemu wypłukuje z włosów. Już podczas płukania czuć, że włosy są wyraźnie gładsze.

Zapach szamponu jest bardzo przyjemny i otulający. Niby czuć trochę takim świeżym mlekiem, ale też trochę taką miękką bawełną, mi odpowiada bardzo.

Szampon doskonale myje włosy i dobrze oczyszcza skórę głowy. Nie ma po nim żadnego łupieżu, swędzenia, pieczenia, podrażnienia ani zaczerwienienia. Za to właśnie pokochałam ten szampon najbardziej.

Ja go stosuję z odżywką do włosów Kallos i cudownie się to sprawdza przy moich puszących się włosach. Są one znacznie gładsze, bardziej miękkie i lepiej się układają. Są też zdecydowanie mocniejsze, zdrowiej wyglądają, mają lepszą kondycję. Już nie mogę się doczekać, aż wypróbuję inne szampony i odżywki tej marki, bo to zdecydowanie moje największe odkrycie ostatniego czasu w kategorii kosmetyków do pielęgnacji włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz