C-THRU Wanderlust Dream

Moim ulubionym zapachem z C-THRU jest ten ciemnozielony. Swego czasu często go kupowałam, bo bardzo mi się podobał. Jednak po dłuższym czasie po prostu mi się znudził i postanowiłam wypróbować innych zapachów. Trafiłam na C-THRU Wanderlust Dream i to był doskonały wybór.

C-THRU

C-THRU Wanderlust Dream - co pisze producent

Na opakowaniu nie ma żadnych szczegółowych informacji odnośnie tego zapachu.

Pojemność - 75 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

C-THRU

C-THRU Wanderlust Dream - Moja opinia

Przyznam szczerze, że zakochałam się w tym zapachu. Jest on taki wyrafinowany, mocny, kobiecy. Ja nie przepadam za bardzo słodkimi zapachami, ponieważ wydaje mi się, że one do mnie nie pasują. Ten natomiast jest dla mnie wprost idealny.

Zapach utrzymuje się na skórze przez cały dzień. Możecie mi wierzyć, że wieczorem nadal czuję go na swojej skórze, choć wcale nie używam go w bardzo dużej ilości na raz.

Zapach jest trwały, daje poczucie komfortu. Chyba naprawdę się w nim zakochałam :-) i zdecydowanie go Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz