Nau Cosmetics Exotic touch

Już od dawna nie kupuję zapasów do mydeł do rąk, ale tym razem się skusiłam. Znalazłam to w Rossmannie na jakieś wyprzedaży końcówki serii i wzięłam. Cy to był dobry zakup?

Nau Cosmetics

Nau Cosmetics Exotic touch - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kremowe mydło w płynie Nau Cosmetics, to harmonijne połączenie zapachu egzotycznych cytrusów z pielęgnującą formułą. Delikatnie myje i oczyszcza skórę."

Pojemność - 1 litr

Cena - około 7 zł

Skład:

Nau Cosmetics

Nau Cosmetics Exotic touch - moja opinia

Pierwszy raz w ogóle zetknęłam się z tą marką, bo naprawdę nigdy wcześniej nigdzie jej nie widziałam.

Mydło ma bardzo słabo wyczuwalny zapach cytrusów, może trochę egzotyki, ale bardzo niewiele. Nie pozostaje on na dłoniach po myciu.

Konsystencja mydła w płynie dobra, bez problemu się dozuje, dobrze oczyszcza skórę. Nie piecze, nie podrażnia, nie przesusza, nie nawilża.

To bardzo marny kosmetyk do pielęgnacji skóry dłoni. Niby nie ma konkretnych wad, ale zalet również brakuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz