Isana Serum z olejkiem pielęgnacyjnym Arbuz

Nie wiem, czy bardziej doceniam działanie serum na skórze w mroźną zimę, czy palące słońcem lato. Wiem natomiast, że używając serum codziennie, widzę korzystne zmiany na skórze mojej twarzy. Nie mam zwyczaju nakładania serum na szyję czy dekolt.

Isana

Isana Serum z olejkiem pielęgnacyjnym Arbuz - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Serum z olejkiem pielęgnacyjnym Isana Arbuz posiada właściwości lekkiego serum i zawiera perełki olejku pielęgnacyjnego. Wartościowa formuła pozwala skutecznie dbać o skórę, zapewniając jej odświeżające nawilżenie i intensywnie pielęgnując. Pielęgnacja najwyższej jakości!"

Pojemność - 30 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Isana

Isana Serum z olejkiem pielęgnacyjnym Arbuz - moja opinia

Solidne opakowanie tego serum do twarzy pozwala łatwo dozować produkt prosto na skórę. Pompka działa bez zarzutu. To duży plus.

Konsystencja dość rzadka, olejowa, z drobnymi perełkami, jednak doskonale dająca nanieść się na skórę, jak również szybko wchłanialna.

Zapach bardzo przyjemny, trochę owocowy, trochę arbuzowy, słodki, ponętny.

Skóra staje się ukojona, nawilżona, uelastyczniona, wcale nie jest tłusta, ani bardziej się nie przetłuszcza.

Nie stosowałam tego serum pod makijaż, tylko na noc pod krem. Rano skóra ze zdrowym kolorytem, nawilżona, gładka.

To bardzo dobre serum do twarzy, u mnie w okresie wiosenno-letnim sprawdziło się świetnie. Być może na zimę i jesień byłoby jeszcze lepsze, z uwagi na zawartość olejków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz