Joanna Cannabis seed odżywka do włosów

Rzadko kupuję kosmetyki firmy Joanna, bo kiedyś się bardzo do nich zraziłam. Jednak ostatnio postanowiłam znowu dać szansę tej firmie i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Dziś opowiem Wam o Joanna Cannabis seed odżywka do włosów.

Joanna

Joanna Cannabis seed odżywka do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Odżywka z ekstraktem z nasion konopi i olejem kokosowym przeznaczona jest do pielęgnacji włosów delikatnych i uwrażliwionych, potrzebujących nawilżenia i wzmocnienia."

Pojemność - 200 g

Cena - około 11 zł

Skład:

Joanna

Joanna Cannabis seed odżywka do włosów - moja opinia

Już dawno nie miałam tak dobrej odżywki do włosów. Co prawda, moje włosy nie są ani delikatne, ani uwrażliwione. Jednak to, jak ta odżywka na nie działa, to jest czysta magia.

Odżywka jest dość gęsta, treściwa, ma bardzo przyjemny zapach. Można ją stosować na 3 sposoby - jako odżywkę, maskę lub całkiem bez spłukiwania. Ja jednak stosowałam ten produkt jak odżywkę, czyli po umyciu włosów nakładałam ją, odczekiwałam około 2-3 minuty i spłukiwałam wodą.

Włosy po stosowaniu tej odżywki są miękkie i gładkie, błyszczące, bardzo łatwo się rozczesują. Nie elektryzują się i nie plączą.

To naprawdę bardzo dobry kosmetyk do pielęgnacji włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz