Isana Żel pod prysznic z peelingiem Grapefruit love

Uwielbiam stosować peeling do ciała, bo ja czuję, że to naprawdę działa. Czuję, że skóra jest lepiej oczyszczona i czuję, że jest gładsza, lepiej wchłania kosmetyki pielęgnacyjne. Ja czuję, że ona wtedy po prostu oddycha.

Isana

Isana Żel pod prysznic z peelingiem Grapefruit love - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Isana Żel pod prysznic z peelingiem Grapefruit love z naturalnymi mineralnymi drobinkami masującymi głęboko oczyszcza skórę i otacza ją delikatnym zapachem grejpfruta i pomarańczy. Delikatne drobinki peelingu łagodnie uwalniają skórę od zanieczyszczeń i obumarłego naskórka. Twoja skóra stanie się wyraźnie gładsza. Doświadcz relaksującego działania na skórę, duszę i zmysły."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Isana

Isana Żel pod prysznic z peelingiem Grapefruit love - moja opinia

Uwielbiam peelingi do ciała i stosuję je regularnie. Raz w tygodniu pomagam oczyszczać się mojej skórze i widzę, że to naprawdę na nią działa.

Ten peeling do ciała jest wyjątkowo dobry, naprawdę nie spodziewałam się tego. Jest on w zasadzie żelem pod prysznic z drobinkami peelingującymi, pewnie dlatego tak mi przypadł do gustu. Większość peelingów jest dość gęsta, a ten jest lejący, ale doskonale masuje ciało.

Jego zapach jest mocno cytrusowy, owocowy, kwaskowy, totalnie orzeźwiający i energetyzujący. Uwielbiam!

Dzięki rzadkiej konsystencji jest nie tylko mega wydajny, ale też łatwo rozsmarowuje się na skórze, delikatnie masuje, oczyszcza, pobudza, łatwo też się spłukuje. Uwielbiam po raz kolejny!

Peeling ma tak drobne i delikatne drobinki, że dobrze masuje skórę i oczyszcza, ale zupełnie jej nie podrażnia, nie rysuje. Skóra jest miękka, oczyszczona, gotowa na balsam.

Już dawno nie miałam takiego kosmetyku, z którego byłabym aż tak zadowolona, jak z tego. Z czystym sumieniem Wam go polecam! Jest boski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz