ON white micellar white

Z reguły pamiętam, gdzie jaki kosmetyk kupiłam, natomiast w przypadku tego konkretnego zupełnie nie mam pojęcia. Nie potrafię sobie tego przypomnieć.

ON white

ON white micellar white - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Profesjonalnie wybielający płyn do higieny jamy ustnej. Wysoka skuteczność - wybiela zęby do dwóch odcieni. Micele działają jak magnes - usuwają przebarwienia z powierzchni szkliwa. Wybiela zęby w 7 dni dzięki aktywnej pianie micelarnej, odświeża oddech do 24 h."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 21 zł

Skład:

ON white
 

ON white micellar white - moja opinia

Zapach tego płynu do płukania jamy ustnej jest dla mnie porównywalny do fluoryzacji, w ogóle do tego specyficznego zapachu w gabinetach dentystycznych. Nie jest on zbyt przyjemny, a przy tym pozostawia niesmak w ustach.

Z całą pewnością działa delikatnie, bo nie miałam problemów z nadwrażliwością moich zębów. Jednak dobrze oczyszcza i odświeża oddech, a przy tym naprawdę widać efekt wybielający.

Nie jest to najlepszy płyn do płukania jamy ustnej, jaki miałam, ale trzeba przyznać, że właściwości wybielające ma znacznie lepsze, niż niejeden reklamowany w telewizji. Nie jest to efekt wow, ale naprawdę gołym okiem widać różnicę.

Mam też wrażenie, że ten płyn całkiem nieźle radzi sobie z usuwaniem osadów z zębów i zmniejsza kamień odkładający się na zębach.

Gdyby jeszcze ten zapach i smak zmienić... byłoby naprawdę super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz