Ziaja Mięta herbaciana żel pod prysznic

To jest idealny żel na te letnie upały, które teraz nas męczą. Nie znam lepszego.

Ziaja

Ziaja Mięta herbaciana żel pod prysznic - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Pachnący żel pod prysznic schłodzony świeżością mięty herbacianej. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego łagodnych dla skóry i środowiska. Delikatne składniki myjące. Łatwy do spłukiwania - mniejsze zużycie wody. Łagodny dla skóry. Produkt wegański. Myje i zapewnia pachnącą deo higienę. Dba o skórę w czasie mycia. Daje wyjątkowy powiew witalności. Pozostawia na skórze przyjemny zapach."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Ziaja

Ziaja Mięta herbaciana żel pod prysznic - moja opinia

Faktycznie, jak zapewnia producent, ten żel pod prysznic ma taką konsystencję, że łatwo nakłada się na skórę i rozprowadza, a jeszcze łatwiej się spłukuje. Jego zapach to po prostu sztos! Kwintesencja aromatu mięty, jak dla mnie ekskluzywny drink mojito, po prostu w dechę! Chyba to mój numer 1 wśród zapachów żeli pod prysznic aktualnie!

Żel dobrze pielęgnuje skórę, delikatnie nawilża, na pewno nie przesusza.

Duża butla i lekka konsystencja żelu składają się na jego mega wydajność.

Jestem bardzo miło zaskoczona tym żelem, nie spodziewałam się, że to będzie mój ulubieniec. W te upalne dni lata, zapach tego żelu daje cudowne orzeźwienie i ochłodzenie, totalne uczucie komfortu. Jak dla mnie naprawdę super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz