Dove Go fresh Cucumber & green tea scent

Kiedyś kupiłam żel pod prysznic Dove i bardzo się z nim męczyłam. Nie rozumiem tych zachwytów nad tą marką, bo te żele są tak gęste, jak budyń. Nie da się ich normalnie wycisnąć z opakowania, a i z umyciem ciała jest problem. No ale antyperspirant to już coś innego ;-)

Dove Go fresh

Dove Go fresh Cucumber & green tea scent - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "0% alcohol antiperspirant."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Dove Go fresh

Dove Go fresh Cucumber & green tea scent - moja opinia

Byłam pewna, że to jest dezodorant w kulce, a jednak okazało się, że jest to antyperspirant. Niestety jako taki nie działa on tak, jak powinien. Ja na pewno testowałam już lepsze antyperspiranty.

Bardzo podoba mi się zapach tego antyperspirantu. Świeży, trochę ogórkowy, trochę słodki, bardzo przyjemny.

Podoba mi się również konsystencja - pierwszy raz mam antyperspirant w kulce, który de facto jest kremem. Podczas aplikacji ewidentnie na skórze pojawia się biały krem, który działa totalnie kojąco i odświeżająco. Jednak efekt komfortu nie jest zbyt długi, bo już po około 2 godzinach nie czuć zapachu kosmetyku, a i pocenie nie jest ograniczone, a tak przecież ma działać antyperspirant.

Mimo wszystko oceniam ten produkt dobrze, bo nie podrażnia, nie uczula, pielęgnuje skórę, choć gdyby dawał dłuższe uczucie świeżości i ochronę przed brzydkim zapachem, to byłby naprawdę świetnym antyperspirantem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz