Luksja Moisturizing Yogurt&Manuka Honey

Moja miłość do marki Luksja nigdy się nie wyczerpie. Nie potrafię obojętnie przejść koło żeli pod prysznic czy mydeł tej marki. Też macie swoje ulubione?

Luksja

Luksja Moisturizing Yogurt&Manuka Honey - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nasza jedwabiście kremowa, przyjazna dla skóry formuła zawiera środki myjące roślinnego pochodzenia oraz nawilżający krem. Zapewnia skórze odżywienie i natychmiastową miękkość."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Luksja

Luksja Moisturizing Yogurt&Manuka Honey - moja opinia

Uwielbiam! Nie dostrzegam żadnych wad!

Kremowa konsystencja tego żelu pod prysznic cudownie się nakłada i łatwo spłukuje, pozostawiając skórę czystą, nawilżoną, przyjemną w dotyku, ukojoną, odżywioną. Ja po tym żelu nie stosuję balsamu do ciała, skóra tego nie wymaga.

Zapach jest słodki, mleczny, trochę egzotyczny. Bardzo mi się podoba, pozostaje na skórze po kąpieli.

Żel nie podrażnia, nie przesusza. Moja skóra kocha żele marki Luksja, cudownie się po nich czuje.

Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz