Ziaja Krem pod oczy z witaminą E

 Lubię Ziaję, często sięgam po te kosmetyki. Polska firma, całkiem sporo dobrych produktów, a najważniejsze, że są po prostu przystępne cenowo.

Ziaja

Ziaja Krem pod oczy z witaminą E - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Lekki nieperfumowany krem do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu. Aktywnie nawilża i tonizuje naskórek. Zapewnia skórze gładkość i elastyczność. Łagodny nawet dla wrażliwych oczu."

Pojemność - 15 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Ziaja

Ziaja Krem pod oczy z witaminą E - moja opinia

Ten bardzo lekki krem pod oczy daje super nawilżenie delikatnej skórze. Ja najlepiej jego działanie odczuwałam wtedy, kiedy po całym dniu zmywałam z twarzy makijaż i wklepywałam ten krem. Ściągnięta, zmęczona skóra wokół oczu momentalnie robiła się gładka, ukojona, rozluźniona.

Krem jest lekki, łatwo się rozprowadza na skórze i szybko wchłania. Nie mam zmarszczek, więc nie wiem, czy je wygładza, ale z całą pewnością dobrze nawilża skórę. Niweluje również cienie pod oczami.

Mnie ten krem podpasował i za tę cenę z całą pewnością będzie u mnie częstym gościem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz