Ziaja Tonik rumianek

Uwielbiam toniki do twarzy z Ziaji. Są one tanie i dobre. Często używają ich moje dzieciaki, jeśli akurat nie ma pod ręką wody różanej. Lubicie te toniki czy raczej ich nie używacie?

Ziaja

Ziaja Tonik rumianek - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Łagodnie oczyszcza naskórek. Doskonale nawilża i tonizuje. Wykazuje skuteczne działanie kojące. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Ziaja

Ziaja Tonik rumianek - moja opinia

Jak już wspomniałam na wstępie, w mojej ocenie ten tonik do twarzy jest dobrej jakości i w dobrej cenie.

Jego zapach jest ziołowy, trochę rumiankowy, ale nie jest na tyle intensywny, żeby był duszący czy uciążliwy.

Ja nasączam tym tonikiem wacik i przemywam skórę. Doskonale oczyszcza i koi skórę, a przy tym daje uczucie takiego lekkiego ściągnięcia. Jest to dla mnie jak najbardziej na plus, bo po umyciu twarzy wodą staje się ona taka sucha, a tutaj to ściągnięcie po toniku daje uczucie odświeżenia. Nie umiem chyba tego dokładnie sprecyzować.

Moja skóra dobrze się czuje po tym toniku, jest ukojona, nawilżona, nie ma żadnych podrażnień, przesuszeń czy wyprysków. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz