Eveline Cosmetics Serum Rozświetlenie Witamina C + kwas ferulowy

Od dłuższego czasu najczęściej używam serum do twarzy z Eveline Cosmetics. Są one w dobrej cenie, można je kupić nie tylko w Rossmannie, ale też w Lidlu czy Biedronce. I powiem Wam szczerze, że są one po prostu dobre. Moja skóra lubi się z nimi.

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Serum Rozświetlenie Witamina C + kwas ferulowy - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Serum to kluczowy element codziennej pielęgnacji. Dzięki silnie skoncentrowanej formule, działa szybciej i mocniej niż sam krem. Stosowane regularnie, stymuluje wielopoziomowe działanie regenerujące, przynosząc natychmiastowe i długotrwałe efekty! Najlepsze dla cery: suchej i normalnej, szarej, z widocznymi przebarwieniami, o nierównym kolorycie."

Pojemność - 18 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Serum Rozświetlenie Witamina C + kwas ferulowy - moja opinia

Ja bardzo lubię to serum z Eveline Cosmetics, choć muszę przyznać, że nie spełniło ono wszystkich moich oczekiwań.

Z całą pewnością na plus jest opakowanie, szklane, z praktyczną pompką pozwalającą dozować odpowiednią ilość produktu bezpośrednio na skórę. Pompka działa bez zarzutu, gwarantuje higieniczną aplikację, ja jestem mega zadowolona.

Samo serum działa dobrze na moją skórę, nawilża, wyrównuje koloryt, dodaje blasku skórze. Nie podrażnia, nie szczypie, nie wywołuje zaczerwienienia ani powstawania żadnych wyprysków.

Jedyny minus jest taki, że nie zadziałało na moje jedno przebarwienie na skórze twarzy, które mam już od jakiegoś czasu. Żadne serum, którego ostatnio używałam, sobie z nim nie poradziło, więc zapewne już zostanie ono ze mną na zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz