Luksja Nourishing Olive & Yogurt

Będę Wam to zawsze tutaj powtarzać - uwielbiam mydła Luksja. Uwielbiam też żele pod prysznic tej marki. Jak dla mnie mają one najlepsze działanie na skórę i choć są w bardzo przystępnych cenach, to dla mnie są po prostu exclusive.

Luksja

Luksja Nourishing Olive & Yogurt - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nowa kremowa, przyjazna dla skóry formuła zawiera środki myjące naturalnego pochodzenia. Zapewnia skórze pielęgnację i natychmiastową miękkość, skutecznie ją oczyszczając."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Luksja

Luksja Nourishing Olive & Yogurt - moja opinia

To kolejne mydło do rąk w płynie od Luksji, które utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie mylę się co do jakości tej marki. Uwielbiam i uwielbiać będę zawsze!

To mydło ma kremową konsystencję, co ja osobiście uwielbiam.

Zapach tego mydła nie jest porywający, nie ma w nim nic zaskakującego. Typowa oliwka, lekko słodka nuta zapachowa. Nic szczególnego. Na pewno Luksja ma znacznie bardziej ponętne zapachy.

Działanie jednak tego mydła na skórę dłoni jest cudowne. Myje, pielęgnuje, nawilża skórę. Nie przesusza, nie szczypie, nie trzeba smarować dłoni kremem, bo skóra nie jest spękana ani wysuszona.

Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz