Kruidvat Originals Krem na noc z witaminą E

Co ja sobie myślałam, kupując ten krem? Sama nie wiem, ale to mogła być jakaś mgła mózgowa. Firma dobrze mi się kojarzyła, bo kupowałam już wodę różaną i byłam mega zadowolona. Ten krem już tak cudowny nie jest.

Kruidvat Originals

Kruidvat Originals Krem na noc z witaminą E - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Krem na noc nawilżający z witaminą E. Odpowiedni do cery normalnej i mieszanej."

Pojemność - 100 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Kruidvat Originals

Kruidvat Originals Krem na noc z witaminą E - moja ocena

Ogromny plus dla producenta tego kremu do twarzy za opakowanie. Nie dość, że jest to szklany słoiczek, to jeszcze jest on wykonany z ciemnego szkła. Jak dla mnie bomba!

Zapach kremu jest przyjemny, delikatny, lekki, naturalny. Konsystencja natomiast gęsta, ciężka, treściwa.

Producent zapewnia, że jest to krem nawilżający i ja bym się z tym nie zgodziła. Jak dla mnie jest to krem półtłusty, co czuć już podczas nakładania. Oczywiście doskonale nawilża skórę i niestety przetłuszcza, jak to było w moim przypadku.

Mimo tego, że nakładałam go tylko na noc, to w dzień moja skóra jak gdyby nadal produkowała sebum w nadmiarze, co u mnie nie występowało w takim stopniu chyba nigdy. Mam cerę mieszaną, ale przy dłuższym stosowaniu tego kremu stała się ona cerą tłustą z problemami skórnymi, bo siłą rzeczy pryszcze wychodziły pod wpływem zapychania się porów skóry tymże mazidłem.

Ja więcej tego kremu nie kupię, bo on ewidentnie nie jest odpowiedni dla mojej skóry. Nie polecałabym go również osobom, które mają problem z przetłuszczającą się skórą. Zdecydowanie będzie on odpowiedni dla cery suchej i przesuszonej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz