Seyo Magnolia & Lotos

Ostatnio robiłam większe zamówienie w drogerii internetowej i nie mogło w nim zabraknąć mydeł do rąk. Zawsze muszę je mieć w zapasie. Tutaj akurat zapach magnolia i lotos. Poszedł na pierwszy rzut, bo dotarł z uszkodzoną pompką.

Seyo

Seyo Magnolia & Lotos - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kremowe mydło w płynie Magnolia i Lotos to wyjątkowy kosmetyk o cudownym, kwiatowym zapachu. Mydło może być stosowane do wszystkich rodzajów skóry. Formuła wzbogacona o ekstrakt z magnolii oraz wyciąg z kwiatu lotosu zapewni Twoim dłoniom czystość i pielęgnację."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Seyo

Seyo Magnolia & Lotos - moja opinia

Nie wypowiem się na temat opakowania tego mydła, ponieważ przyszło ono z uszkodzoną pompką. Na szczęście miałam inną na podmianę, choć przecież powinno to być tak zabezpieczone, by dojść w całości.

Zapach tego mydła do rąk jest bardzo słodki i mocno kwiatowy. Jak dla mnie super, choć zupełnie nie czuć go na skórze po myciu.

Konsystencja dość rzadka, co przy kremowych mydłach jest dla mnie minusem. Nie zapewnia ona bowiem takiej pielęgnacji, jak powinna. Nie przesusza jednak skóry i nie daje żadnego uczulenia.

Mydło wydajne, całkiem dobrze się u mnie sprawdziło, choć ma kilka drobnych wad. Warto je wypróbować, jeśli macie ochotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz