Kallos Omega maska do włosów

Nie spocznę, nim nie wypróbuję wszystkich kosmetyków do pielęgnacji włosów Kallos. Wiecie, że to moi ulubieńcy, choć nie wszystkie produkty są tak samo dobre.

Kallos

Kallos Omega maska do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Bogato regenerująca maska do nieżywotnych, łamiących się włosów z kompleksem Omega-6 i olejem Makadamii. Dogłębnie regenerująca, intensywnie odżywiająca maska do włosów z kompleksem Omega-6 i olejem Makadamii, która rekonstruuje strukturę suchych, łamiących się i nieżywotnych włókien włosów oraz ich połysk. Nawilża, odżywia osłabione, uszkodzone włosy i ich końcówki oraz wyczarowuje ich promienną jedwabistość."

Pojemność - 1000 ml

Cena - około 15 zł

Kallos Omega maska do włosów - moja opinia

Ta maska do włosów jest średnio gęsta, to znaczy, że miałam już z tej firmy bardzo gęste, jak i bardziej rzadkie. Ta ma gęstość średnią, co jednak działa na jej korzyść.

Jej zapach niczego mi nie przypomina, jest taki przyjemny, lekko słodki, niezbyt intensywny. Co ciekawe, ten zapach pozostaje na włosach nawet przez około dobę, co jak dla mnie jest wielkim plusem.

Producent zaleca nakładać tę maskę na podsuszone ręcznikiem włosy i spłukać po upływie 5 minut. Ja ten produkt stosuję w dwójnasób. Jeśli nie mam czasu, to po myciu odciskam włosy z nadmiaru wody i nakładam maskę na przód od czoła na włosy od nasady, a na resztę włosów od mniej więcej połowy ich długości. Trzymam 2-3 minutki i spłukuję. To w zupełności wystarcza, by włosy były gładsze, bardziej miękkie, łatwo się rozczesywały. Jeśli natomiast mam więcej czasu, to nakładam tę maskę na całe włosy od nasady, nakładam czepek foliowy, na to ręcznik i trzymam taki kompres 15-20 minut. Po tym czasie spłukuję i jest naprawdę petarda. Włosy są jak lśniąca tafla.

Ta maska do włosów nie jest najlepszą, którą miałam z Kallosa, ale nie jest zła. Jest takim mocnym średniakiem, co mnie w zupełności zadowala, a mam długie włosy, gęste, mocno porowate i przesuszone non stop. Ze skórą głowy nic się nie dzieje - nie swędzi, nie szczypie, nie jest podrażniona, ani zaczerwieniona. Nie robią się żadne grudki na skórze głowy. Włosy jedynie zyskują z tym produktem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz