AA Granola bowls płyn micelarny z tonikiem

Lubię kosmetyki marki AA. Wiele z nich już opisałam na tym blogu, a ponieważ systematycznie po nie sięgam, to możecie się spodziewać kolejnych recenzji.

AA

AA Granola bowls płyn micelarny z tonikiem - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Granola to zbożowo-owocowy mix i pełnowartościowy posiłek, doskonale odżywiający skóręod wewnątrz. Zainspiruj się i wprowadź do swojej pielęgnacji AA GRANOLA BOWLS PŁYN MICELARNY Z TONIKIEM 2W1. Delikatnie, lecz skutecznie usuwa zanieczyszczenia, sebum i makijaż z powierzchni skóry, pozostawiając uczucie przyjemnego odświeżenia i nawilżenia. Oparty na składnikach naturalnego pochodzenia obfitujących w antyoksydanty, witaminy i NNKT sprawi, że twoja cera zyska promienny wygląd, świeżość, będzie gładka i miękka w dotyku."

Pojemność - 400 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

AA

AA Granola bowls płyn micelarny z tonikiem - moja opinia

Chociaż jest to płyn micelarny z tonikiem, to ja go używam dokładnie tak samo, jak zwykłego płynu micelarnego, czyli jako pierwszy etap pielęgnacji, który spłukuję ze skóry wodą. Mimo że producent zapewnia, że płyn może pozostać na skórze wedle uznania.

Ciekawy zapach tego płynu micelarnego przywodzi na myśl zdrową miskę śniadaniową pełną płatków, mleka i egzotycznych owoców.

Płyn nie pieni się na płatku kosmetycznym, dobrze zmywa makijaż, nie szczypie w oczy, nie podrażnia skóry. Ja nie odczułam tego dodatku toniku, co powinno skutkować jakimś takim ukojeniem skóry. Może dlatego, że zaraz po zastosowaniu płynu nakładałam żel do mycia i zmywałam twarz wodą?

Z całą pewnością jest to dobry produkt, z którym moja skóra się polubiła. Z czystym sumieniem mogę go Wam polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz