Dentino Pasta do zębów z ekstraktem z szałwii

Lubię pasty ziołowe. Może dlatego, że wiem, jak zioła potrafią dobrze działać na cały organizm. Może powoli, ale skutecznie. I to się dla mnie liczy.

Dentino

Dentino Pasta do zębów z ekstraktem z szałwii - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Łagodząca pasta do zębów szałwia zapewnia skuteczne oczyszczanie i pielęgnację wrażliwych zębów i dziąseł, łagodzi objawy nadwrażliwości, zapewnia świeży oddech i ochronę dziąseł."

Pojemność - 100 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Dentino

Dentino Pasta do zębów z ekstraktem z szałwii - moja opinia

Ta pasta do zębów ma kilka bardzo ważnych dla mnie zalet. Pierwszą z nich jest to, że nie zawiera fluoru. Uważam, że dobra pasta fluoru mieć nie musi. Po drugie nie zawiera ona cukru. Po trzecie jest wegańska. Czego chcieć więcej?

Z całą pewnością jest to pasta o specyficznym, mocno ziołowym zapachu i smaku. Jednak ja z tym problemu nie mam. Dzięki temu czuję świeżość po myciu zębów.

Pasta nie uwrażliwia moich zębów, nie miałam krwawienia z dziąseł, zęby mnie nie bolały po szczotkowaniu, więc te zioła w niej zawarte z całą pewnością dobrze działają.

Nie zanotowałam jakiegoś efektu wybielającego, ale też go nie oczekiwałam.

Dla mnie to całkiem fajny produkt z naturalnym składem, dlatego go Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz