Be beauty Invisible antiperspirant

 Czy wiecie, że antyperspiranty należy stosować na noc, a dezodoranty na dzień? Ot, taka ciekawostka!

Be beauty

Be beauty Invisible antiperspirant - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Unikalna formuła antyperspirantu działa aktywnie, regulując wydzielanie potu. Eliminuje uczucie nieprzyjemnego zapachu nawet do 48 godzin. Produkt zapewnia uczucie świeżości, nie brudząc i nie pozostawiając żółtych plam na jasnych ubraniach. Zawarty w składzie sok z aloesu oraz olej ze słodkich migdałów dba o uczucie nawilżenia i komfort skóry pod pachami."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Be beauty

Be beauty Invisible antiperspirant - moja opinia

To drugi z dostępnych zapachów w Biedronce. Jednak ten zielony antyperspirant, o którym pisałam Wam wcześniej, bardziej mi pasował. Dlaczego?

Ten zapach jest świeży, lekko słodki, nieco kwiatowy, ale nie jest tak trwały, jak jego zielona wersja. Po całym dniu już zupełnie nie czuć go na skórze, a zatem również nie zapewnia odpowiedniej ochrony.

Nie zauważyłam, żebym dzięki niemu pociła się mniej, jednak przez pierwszych kilka godzin po aplikacji, faktycznie odczuwa się komfort, uczucie świeżości i nie czuć brzydkiego zapachu potu.

Antyperspirant nie podrażnia skóry, nie wywołuje pieczenia czy swędzenia. Z moją skórą pod pachami zupełnie nic się nie działo.

Szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze, ani na ubraniach żadnych białych śladów.

Jeśli miałabym wybierać ponownie, to zdecydowanie wybrałabym tę zieloną wersję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz