Nivea Zen Vibes antiperspirant

No to wróćmy do kultowej marki Nivea. Co jakiś czas sięgam po te kosmetyki, bo mam wśród nich kilku ulubieńców. Z chęcią wypróbowuję nowe zapachy antyperspirantów, bo mam wrażenie, że każdy zapach jest tak samo dobrze przygotowany. Ta powtarzalność daje gwarancję jakości i mojego zadowolenia.

Nivea

Nivea Zen Vibes antiperspirant - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Antiperspirant. Vanilla & Peach scent. 48 godzinna ochrona. 0% alkoholu etylowego."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 11 zł

Skład:

Nivea

Nivea Zen Vibes antiperspirant - moja opinia

Pomimo tego, że więszkość antyperspirantów Nivea ma białą, kremową konsystencję, to nie brudzi ubrań. Lekka konsystencja sprawia, że produkt szybko się wchłania, nie podrażnia skóry, nie wywołuje pieczenia, swędzenia, zaczerwienienia.

Z całą pewnością ten antyperspirant daje długotrwałą ochronę przed brzydkim zapachem i uczucie świeżości. Nie na 48 godzin, choć w sumie tego nie testowałam, ale na dobre 8-10 godzin na pewno.

Zapach jest mega fajny, mocno słodki, waniliowy, owocowy, dokładnie moja bajka.

Podoba mi się ten antyperspirant, pewnie niebawem sięgnę po niego znowu i Wam również to polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz