Cien Lemon & Mint Bath Salt

Została mi dosłownie taka malutka resztka tej soli do kąpieli i ją zużyłam, choć im cieplej na dworze, tym mniej chętnie biorę kąpiel. W letnich miesiącach zdecydowanie stawiam na prysznic, ale szkoda mi było zostawiać tę odrobinę.

Cien

Cien Lemon & Mint Bath Salt - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Orzeźwiająca sól do kąpieli. Sól do kąpieli Cien stanowi doskonałe połączenie soli kamiennej bogatej w dobroczynne składniki mineralne z ekstraktami pochodzenia naturalnego. Zawarty w jej składzie ekstrakt z mięty pieprzowej działa oczyszczająco oraz łagodzi podrażnienia skóry, a ekstrakt z cytryny wykazuje właściwości rozświetlające i przeciwstarzeniowe. Kąpiel z dodatkiem soli natychmiast orzeźwi i pobudzi do dalszego działania."

Pojemność - 800 g

Cena - około 12 zł

Skład:

Cien

Cien Lemon & Mint Bath Salt - moja opinia

Ta sól do kąpieli ma intensywny aromat cytrusów i mięty. Nie jest on duszący, ale bardzo mocno wyczuwalny podczas kąpieli.

Ja nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów po kąpieli w tej soli, jednak muszę przyznać, że dzięki aromatom stała się ona przyjemniejsza.

Oprócz tego kojącego działania zapachu, moja skóra nie była jakaś bardziej nawilżona czy oczyszczona. Jednak już sam zapach tego produktu mi wystarczał, by mieć chwilę relaksu we własnej wannie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz