Palmolive Smoothies Velvety Blackberry

Jakiś czas temu trafiłam w Auchan na promocje żeli pod prysznic Palmolive i kupiłam kilka. Kto mnie zna, ten wie, że ja na jednym nigdy nie kończę :-)

Palmolive


 

Palmolive Smoothies Velvety Blackberry - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kremowy żel pod prysznic. 95% naturalnych składników."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 15 zł

Skład:

Palmolive

Palmolive Smoothies Velvety Blackberry - moja opinia

Ja bardzo lubię żele pod prysznic Palmolive, bo moja skóra się z nimi lubi. Nie podrażniają, nie szczypią, nie wywołują swędzenia, nie przesuszają, a nawet delikatnie nawilżają.

Ten konkretny żel pod prysznic ma cudowny zapach leśnych jeżyn. Po kąpieli skóra nim tak cudownie pachnie, rozpieszcza zmysły i relaksuje. Coś cudownego!

Żel jest wydajny, ma przyjemną kremową konsystencję.

Już nie mogę się doczekać, aż wypróbuję kolejne zapachowe warianty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz