Eveline Cosmetics Make Up Art Anti-Shine Complex Pressed Powder

Recenzje kosmetyków kolorowych pojawiają się u mnie rzadko, bo przecież nie tak szybko zużywa się róż do policzków czy puder w kamieniu. I o tym drugim właśnie dziś Wam opowiem.

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Make Up Art Anti-Shine Complex Pressed Powder - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Matujący puder mineralny z jedwabiem. Kolor 31 transparent"

Pojemność - 14 g

Cena - około 20 zł

Skład:

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Make Up Art Anti-Shine Complex Pressed Powder - moja opinia

Ten puder służył mi naprawdę bardzo długo, choć przecież prawie każdego dnia go używałam.

Bez problemu nakładałam go dużym pędzlem i równomiernie rozprowadzałam na skórze. Nie robił smug, ani plam. Dawał jednolite, aksamitne wykończenie.

Po nałożeniu pudru przez kilka godzin skóra była matowa, ale później zaczynała się świecić w strefie T. Jednak ja tak mam z każdym pudrem, dlatego dla mnie to było całkiem okej.

Puder nie rolował się, dobrze współgrał z innymi kosmetykami.

Służył mi długo i dobrze, dlatego go Wam polecam, a przy okazji sama zaopatrzę się w kolejne jego opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz