AA Aloes Odżywczo-nawilżający krem dzienno-nocny

Mam swoje ulubione kremy, ale nie mogę się powstrzymać przed zakupem innych. Nigdy przecież nie wiadomo, czy któryś z nich nie będzie moim nowym ulubieńcem.

AA

AA Aloes Odżywczo-nawilżający krem dzienno-nocny - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Intensywnie nawadniająca oraz regenerująca moc aloesu, połączona z odżywczymi właściwościami witaminy E oraz oleju z awokado, to nasz przepis na piękną i zdrową cerę. Krem skutecznie wspiera funkcje barierowe naskórka, chroniąc przed czynnikami zewnętrznymi i niwelując uczucie suchości."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 26 zł

Skład:

AA

AA Aloes Odżywczo-nawilżający krem dzienno-nocny - moja opinia

Ten krem do twarzy ma bardzo lekką, przyjemną konsystencję, która doskonale nawilża, ale nie zapycha skóry. Szybko się wchłania, a jednak na długie godziny skóra pozostaje miękka i przyjemna w dotyku.

Zapach kremu jest zadziwiająco słodki, może delikatnie aloesowy, lekko kwiatowy i owocowy. Ciekawy z pewnością.

Krem nie zapycha porów skóry i nie powoduje powstawania zaskórników czy jakichś pryszczy. Ja uwielbiam takie lekkie kremy na wiosnę i lato.

Skóra jest wypielęgnowana, ukojona, nawilżona, dla mnie produkt dobry, może nawet bardzo dobry.

Nie podrażnia, nie szczypie, nie wywołuje zaczerwienienia.

Szklany słoiczek jest dla mnie na plus.

Produkt wydajny, wystarcza na długo.

Nie wiem, jak zachowuje pod makijażem, bo ja używam ostatnio tylko kremów BB, więc nakładam je na oczyszczoną skórę bez żadnej bazy czy kremu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz