Bi-es Tangerine White Flower Body mist

Zdecydowanie bardziej wolę wody perfumowane, niż mgiełki do ciała. Jednak jeśli jakiś zapach mnie uwiedzie, to kupię bez względu na jego trwałość i formułę.

Bi-es

Bi-es Tangerine White Flower Body mist - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Mgiełka do ciała dla kobiet."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 10 zł

Bi-es Tangerine White Flower Body mist - moja opinia

Bardzo, ale to bardzo spodobał mi się ten zapach. On jest taki nieoczywisty, czyli ani przesadnie słodki, ani taki mocno korzenny. Owocowy, kwiatowy, zmysłowy i kobiecy. Mi najbardziej przypomina zapach kwiatu jaśminu. Cudownie się w nim czułam.

To jest mgiełka do ciała, dlatego nie ma co wymagać jakiejś mega trwałości. Kilka godzin czuć na skórze. Ja używałam dość obficie, a mimo to była mega wydajna.

Jeśli jeszcze gdzieś trafię na ten zapach, to na pewno kupię go ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz