Original Source Lime & Coconut Milk

 Wydaje mi się, że to mleczko pod prysznic kupiłam w DEALZ. Widzieliście je gdzieś jeszcze?

Original Source

Original Source Lime & Coconut Milk - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "100% naturalnych składników. Naturalne nawilżenie. Cruelty free. Vegan."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Original Source

Original Source Lime & Coconut Milk - moja opinia

Konsystencja tego mleczka pod prysznic jest dość rzadka, lejąca, co wcale nie jest jego wadą. Łatwo się je rozprowadza na skórze, jeszcze łatwiej spłukuje.

Zapach jest bardziej kokosowy, niż limonkowy, dlatego zamiast być orzeźwiający, jest nieco przytłaczający. Pozostaje na skórze i jest dość intensywny.

Mleczko nawilża skórę, nie podrażnia, dobrze oczyszcza.

Nie do końca jest to mój zapach i formuła też nie do końca moja bajka, dlatego raczej nie kupię tego ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz