Enilome Pro Skino Topiq Med Krem do ciała

Historia tego zakupu jest dziwna. Lekarz zalecił mojemu synowi stosowanie kremu do ciała emolientowego, ponieważ myślał, że on ma przesuszoną, atopową skórę. Krem nie pomógł, bo to nie atopia, tylko liszaj, więc zużyłam go sama.

Enilome Pro

Enilome Pro Skino Topiq Med Krem do ciała - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Wyrób medyczny przeznaczony do stosowania na skórę skłonną do ekstremalnego przesuszania się. Wyrób tworzy barierę ochronną, która nawilża i poprawia elastyczność skóry chroniąc ją przed uszkodzeniami, przynosząc ulgę w stanach przesuszenia, które są typowe dla atopowego zapalenia skóry, egzemy i zmian skórnych w przebiegu łuszczycy. Wytworzona warstwa ochronna łagodzi objawy suchości skóry (dyskomfort, napięcie, świąd, pieczenie) oraz zapewnia skórze prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie, chroniąc ją przed łuszczeniem i pękaniem."

Pojemność - 100 g

Cena - około 9 zł

Skład:

Enilome Pro

Enilome Pro Skino Topiq Med Krem do ciała - moja opinia

Ten krem do ciała jest to stricte wyrób medyczny, który mój mąż kupił w aptece. Ja takich kremów nie używam, bo moja skóra potrafi być momentami nawet bardzo sucha, ale wówczas wystarczy zwykły nawilżający balsam do ciała.

Ten krem do ciała ma jak dla mnie delikatny zapach octu, jednak nie jest on jakiś mocno nieprzyjemny.

Mocno gęsta konsystencja, zapewne dzięki wazelinie, powoduje, że koszmarnie trudno to rozsmarować na skórze.

Jest to jednak produkt, który powinien działać łagodząco i nawilżająco na skórę, dlatego ja zawsze stosowałam go po depilacji nóg.

Męczyłam się z jego rozprowadzeniem na skórze, później musiałam chwilę odczekać, żeby on się jakby ogrzał, później rozsmarowywałam tak, żeby nie było na skórze widać białych smug i wszystko po to, żeby rano wstać i mieć przesuszoną skórę. Jednak nie była ona podrażniona.

Czy to możliwe, że nie mając atopowej, łuszczycowej skóry, nie powinnam w ogóle tego kremu stosować, bo po prostu on u mnie nie działa?

Może ktoś go stosował, kto ma takie problemy ze skórą i mógłby się tutaj wypowiedzieć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz