Love Me Green Soothing Toner

 Nie znam jeszcze tej marki i nigdy chyba nie miałam żadnego kosmetyku z tej marki. Czas to zmienić!

Love Me Green

Love Me Green Soothing Toner - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Bezalkoholowy tonik do twarzy, z ekstraktem z jagód ekologicznych (borówki i żurawiny). Dzięki swoim właściwościom antyoksydacyjnym borówka i żurawina łagodzą podrażnienia, co wzmacnia barierę ochronną skóry i wpływa na poprawę jej elastyczności."

Pojemność - 150 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Love Me Green

Love Me Green Soothing Toner - moja opinia

Ten tonik do twarzy ma pompkę z atomizerem, dzięki czemu można rozpylać go prosto na skórę. Ja jednak nie lubię takiej aplikacji, dlatego tym tonikiem spryskiwałam płatek kosmetyczny i tak przecierałam skórę. Na pewno dzięki takiemu dozowaniu produktu, jest on znacznie bardziej wydajny i na dłużej wystarcza.

Ten tonik w mojej ocenie spełniał swoją rolę, a więc przede wszystkim przywracał pH skórze i dawał ukojenie.

Nie zauważyłam, żeby przesuszał czy powodował podrażnienia.

Całkiem przyjemny produkt, choć jego zapach nie jest przyjemny. Na pewno jest organiczny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz