Original Source Cherry & Almond Milk

Mam jakieś przebłyski, że już kiedyś ten żel miałam, a może tylko mi się wydaje? Kupiłam go chyba w internecie, bo wydaje mi się, że nie są one tak ogólnie dostępne w drogeriach. Przynajmniej mi się nie rzuciły w oczy.

Original Source

Original Source Cherry & Almond Milk - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Naturalna formuła bez parabenów. Mleczko pod prysznic. Nawilżające."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Original Source

Original Source Cherry & Almond Milk - moja opinia

Nie jest to typowy żel pod prysznic. Jest to takie właśnie mleczko, delikatniejsze i rzadsze w swej konsystencji. Dzięki temu jest bardziej wydajne i przyjemnie rozprowadza się po skórze. Bez problemu można je spłukać, skóra pozostaje nawilżona, ale nie tłusta.

Zapach tego mleczka jest słodki, mleczny i owocowy. Mi kojarzy się z jakimś deserem albo lodami. Fajny, oryginalny zapach. Nie czuć w nim żadnej sztuczności.

Oprócz tego, że ten produkt fajnie pachnie i ma lekką konsystencję, to niczym szczególnym nie wyróżnia się na tle innych żeli pod prysznic. Myje, pielęgnuje skórę. Jest ona miękka w dotyku po prysznicu, ale poza tym żadnych rewelacji nie ma.

Na uwagę jednak zasługuje fakt, że jest to produkt oznaczony jako "Vegan" oraz "Crueltyfree" i to bardzo mi się w nim podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz