BingoSpa Bath salt with microelements Tropical Fruit Scent

Tej soli do kąpieli używałam prawie całą zimę. Jednak zapomniałam o niej i dlatego dopiero teraz przychodzę do Was z recenzją jej.

BingoSpa

BingoSpa Bath salt with microelements Tropical Fruit Scent - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Sól do kąpieli z mikroelementami o zapachu tropikalnych owoców."

Pojemność - 550 g

Cena - około 30 zł

Skład:

BingoSpa

BingoSpa Bath salt with microelements Tropical Fruit Scent - moja opinia

Polubiłam tę sól do kąpieli przede wszystkim za kolor, jaki ma i jaki nadaje wodzie w wannie. Choć w opakowaniu ma kolor pomarańczowy, to woda staje się przez nią żółta.

Zapach soli jest taki mineralny, nie da się tego inaczej określić.

Sól jest wydajna, bo niewiele jej trzeba sypać, by uzyskać efekt. Ja dobrze się po niej czułam, wracały mi siły, a jednocześnie czułam się taka odprężona.

Skóra po kąpieli nie była tłusta, ani przesuszona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz