Apart Antibacterial Hand Wash Aloes

Nie pamiętam, czy tej marki miałam kiedyś jakiś produkt. Czy to mydło spełni moje oczekiwania? Zapraszam na recenzję.

Apart

Apart Antibacterial Hand Wash Aloes - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Łagodne składniki myjące mydła Apart pielęgnują skórę sprawiając, że po umyciu pozostaje ona odświeżona i pachnąca. Posiada działanie antybakteryjne."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Apart

Apart Antibacterial Hand Wash Aloes - moja opinia

Przyznaję, że to jedno z lepszych mydeł do rąk, jakie ostatnimi czasy nabyłam.

Jego zapach jest bardzo przyjemny i świeży, może lekko przypomina aloes, ale w ogóle nie ma tutaj słodkiej nuty.

Konsystencja żelowa, nieco galaretkowata, ale dobrze się pieni i łatwo spłukuje. Ręce są czyste, odświeżone. Nie są przesuszone.

Pompka działa bez zarzutu, aż do końca produktu. Mydło jest bardzo wydajne.

To naprawdę dobry produkt, który Wam polecam. Czy działa antybakteryjnie? Ja tego nie jestem w stanie ocenić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz