AA My Beauty Power Acne

Rzadko używam złuszczających toników, ale raz na jakiś czas dobrze to robi mojej skórze, która ostatnimi czasy jest skora do wyprysków.

AA

AA My Beauty Power Acne - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "AA My Beauty Power Acne to innowacyjna fuzja przeciwtrądzikowej mocy bioaktywnych molekuł: niacynamidu, cynku oraz kwasów AHA, które synchronicznie dbają o zdrowy wygląd młodej cery, skupiając się na walce z trądzikiem i zaskórnikami."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 20 zł

AA My Beauty Power Acne - moja recenzja

Ten złuszczający tonik do twarzy ma delikatny, ale niezbyt przyjemny zapach.

Jego działanie złuszczające jest naprawdę delikatne. Skóra nie zacznie Wam schodzić całymi płatami. W ogóle nie będzie schodzić! Jednak będzie ona dobrze oczyszczona, a jednocześnie wcale nie przesuszona.

Ja tonikiem nasączałam wacik i nim przecierałam skórę twarzy. Nic mnie nie szczypało, a sama skóra nie była ani podrażniona, ani zaczerwieniona.

Jak dla mnie jest to całkiem dobry produkt, jeśli od czasu do czasu chcemy pomóc naszej skórze pozbyć się martwego naskórka, złuszczyć się i oczyścić. Mając skórę trądzikową, można stosować go bardziej regularnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz