Auchan Total Care 6in1 Mouthwash Mint Flavour

Swego czasu podobne płyny marek własnych Biedronki i Lidla testowałam i nawet byłam z nich całkiem zadowolona. Tutaj natomiast mam dość mieszane uczucia.

Auchan

Auchan Total Care 6in1 Mouthwash Mint Flavour - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Płyn do płukania ust. Pełna ochrona 6 w 1. Wzmacnia szkliwo zębów. Pomaga utrzymać zdrowe dziąsła. Odświeża oddech do 12 godzin. Pomaga chronić zęby przed próchnicą. Zmniejsza osad nazębny. Zapobiega tworzeniu się kamienia. Aromat miętowy. Do codziennego stosowania."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Auchan

Auchan Total Care 6in1 Mouthwash Mint Flavour - moja opinia

Ten płyn do płukania ust ma bardzo ostry smak i zapach, ja za takimi nie przepadam.

Odniosę się teraz do tego, co pisze producent o swoim produkcie. Podczas stosowania tego produktu faktycznie nie zdarzyło się, żeby mi krwawiły dziąsła.

Nie zgodzę się jednak z tym, że odświeża oddech na 12 godzin. Odświeża oddech, ale to nie trwa aż tyle godzin.

Nie zgadzam się z tym, że zmniejsza osad nazębny. Nie wybiela również. Wydaje mi się nawet, że ja po nim mam więcej kamienia, niż miałam przed jego stosowaniem.

Nie uważam, żeby to był całkiem zły produkt. Jednak najpewniej nie jest on po prostu dobry dla mnie. Ja go więcej nie kupię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz