Bio madent Konopna pasta do zębów

 Pierwszy raz mam kosmetyk z olejkiem CBD. Fakt, od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie suplementacja konopiami, ale w nieco innej formie. Tę pastę kupiłam oczywiście z ciekawości. Czy zawiodłam się?

Bio madent

Bio madent Konopna pasta do zębów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Konopna pasta do zębów nadwrażliwych. Zapewnia delikatne oczyszczanie i pielęgnację zębów i dziąseł. Skutecznie usuwa płytkę nazębną i zapobiega osadzaniu się kamienia. Przeciwdziała nadwrażliwości zębów."

Pojemność - 100 ml

Cena - około 14 zł

Skład:

Bio madent

Bio madent Konopna pasta do zębów - moja opinia

Ta pasta do zębów dedykowana jest osobom odczuwającym dyskomfort z powodu nadwrażliwości, czyli dokładnie takim jak ja. Stosując ją, nie odczułam nadwrażliwości, zęby nie bolały, dziąsła nie krwawiły, nic złego się nie działo.

Zapach i smak jest delikatnie miętowy, lekko odświeżający, jednak nie tak, jak zwykłe miętowe pasty. Ta ma w sobie takie drobinki, które często pozostawały mi w buzi pomimo dość konkretnego płukania wodą. To było trochę irytujące. Po myciu czuć świeżość i zęby są dobrze oczyszczone, ale nie jest to uczucie długotrwałe.

Generalnie jestem zadowolona z tej pasty, ale nie jest to jakiś sztos. Mogłaby lepiej odświeżać i dawać ten efekt na dłużej. Poza tym zdecydowanie polecam wszystkim nadwrażliwcom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz