Isana Velvet berry

Mam sentyment do żeli pod prysznic z Isany. Kiedy tylko jestem w Rossmannie, to zawsze zachodzę zobaczyć, czy nie znajdę tam czegoś ciekawego. Też tak macie?

Isana

Isana Velvet berry - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kremowy żel pod prysznic Isana Velvet berry szczególnie delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Zawarty w nim łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę hydrolipidową skóry i w ten sposób chroni ją przed przesuszeniem. Owocowy, słodki zapach czerwonych jagód oczaruje Twoje zmysły."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Isana

Isana Velvet berry - moja opinia

Zapach tego żelu pod prysznic jest jak zapach żelek - owocowy, słodki, intensywny, rozpieszczający. To zdecydowanie mój typ!

Konsystencja - kremowa, wydajna, łatwo się rozprowadza, łatwo spłukuje, nie pozostaje tłusty ślad na skórze.

Skóra jest oczyszczona, nawilżona, ukojona. Ja po tym żelu nie stosowałam nigdy balsamu do ciała, ponieważ moja skóra tego nie wymagała.

To zdecydowanie jeden z moich ulubieńców z Isany, dlatego jeśli jeszcze go nie próbowaliście, to szybciutko go kupujcie. Ten żel jest sezonowy, a to oznacza, że lada moment już nie będzie dostępny w sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz