Cien Żel pod prysznic Róża

Najpierw kupiłam taki żółty żel pod prysznic w Lidlu z tej serii botanicznej. Podobał mi się, dlatego kupiłam dwa kolejne zapachy. Dziś właśnie opowiem Wam o żelu różanym.

Cien

Cien Żel pod prysznic Róża - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Delikatny żel pod prysznic z dodatkiem hydrolatu różanego i oleju kameliowego sprawi, że twoja kąpiel będzie prawdziwą przyjemnością dla duszy i ciała. Eteryczny różany aromat zamknięty w butelce żelu pobudzi zmysły, napawając pozytywną energią. Bogaty zapach pozostały na skórze przyjemnie otuli twoje ciało. Gęsta i aksamitna piana odświeży zmęczoną skórę, nawilży i wygładzi, sprawiając, że stanie się ona miękka i aksamitna w dotyku."

Pojemność - 400 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Cien

Cien Żel pod prysznic Róża - moja opinia

Ten żel pod prysznic ma niepowtarzalny, kwiatowy, delikatnie słodkawy zapach, który mi osobiście kojarzy się z ekskluzywnymi kosmetykami. Faktycznie pozostaje przez jakiś czas na skórze po kąpieli i rozpieszcza zmysły.

Konsystencja żelu jest dobrze dopasowana, aby żel łatwo rozprowadzać na skórze i łatwo spłukiwać. Skóra jest oczyszczona, nawilżona, ukojona.

Żel nie przesusza skóry, ale też nie pozostawia po sobie tłustego filmu na skórze.

To kolejny bardzo dobry żel tej lidlowej marki. Jeśli nie mieliście okazji go testować, to koniecznie go sobie kupcie. Mi pozostała jeszcze jedna wersja zapachowa - lawenda, o której na pewno niebawem przeczytacie na tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz