Colgate Natural Extracts Lemon & Aloe

Lubię eksperymentować z pastami do zębów, ponieważ mam wrażenie, że przy stosowaniu tej samej jednej pasty, nie otrzymuję pożądanego efektu wybielenia i pielęgnacji. Mam zęby nadwrażliwe, więc nie zawsze te eksperymenty wychodzą mi na dobre.

Colgate

Colgate Natural Extracts Lemon & Aloe - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Odświeżająca i łagodząca pasta do zębów do codziennego użytku. Pasta z olejkiem z cytryny azjatyckiej i ekstraktem z aloesu. Odświeżający, cytrynowy smak."

Pojemność - 75 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Colgate

Colgate Natural Extracts Lemon & Aloe - moja opinia

Od jakiegoś czasu zaczęłam doceniać pasty do zębów zawierające w swoim składzie naturalne ekstrakty. Widzę, że one naprawdę działają dobrze na moje zęby oraz dziąsła.

Ta pasta do zębów ma zapach i smak mocno cytrynowy i nieco miętowy, ale na tyle delikatny, że nie przeszkadza mi on. Ja nie przepadam za mocno miętowymi pastami. Daje odświeżenie, dobrze czyści zęby i nie powoduje ich nadwrażliwości. Dziąsła nie krwawią.

Nie zauważyłam spektakularnego efektu wybielenia, ale nie oczekiwałam tego. Na pewno zęby mają mniej osadów i nie stały się żółte ;-)

Na pewno wrócę do tej pasty, bo bardzo mi ona odpowiada. Jest wegańska i może stać na zakrętce, którą łatwo się otwiera. Zdecydowanie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz