Isana Sunset beach

Recenzje żeli pod prysznic z Isany chyba na tym blogu mają największą ilość, ale również oglądalność. Wydaje mi się, że co sezon w Rossmannie pojawia się ich nowa pula, co niewątpliwie bardzo mnie cieszy. Niektóre z tych zapachów są naprawdę boskie, dlatego szkoda, że pojawiają się tylko na chwilkę.

Isana

Isana Sunset beach - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Siadasz nad morzem w ciepłym piasku o zachodzie słońca i kończysz dzień spełniony i zadowolony. Zamykasz oczy, wsłuchujesz się w śpiew ptaków i delikatnie poruszające się na wietrze palmy. Zatrzymaj czas dzięki egzotycznym owocowym doznaniom pod prysznicem z żelem pod prysznic Isana Sunset beach."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Isana

Isana Sunset beach - moja opinia

Ten żel pod prysznic ma dobrą konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozprowadza i równie łatwo spłukuje. Nie pozostawia na skórze żadnych tłustych filmów, natomiast po prysznicu skóra przepięknie pachnie.

Zapach żelu jest bardzo słodki, landrynkowy, owocowy, egzotyczny. Można porównać go do zapachu sałatki ze świeżych owoców. Ja, mimo że nie przepadam za bardzo słodkimi zapachami kosmetyków, to tym się zdecydowanie upajałam i rozkoszowałam.

Żel dobrze oczyszcza skórę, nie powodując jej przesuszenia, podrażnienia, szczypania czy swędzenia. Nie przypominam sobie również, żebym musiała po nim stosować balsam do ciała.

Jak dla mnie to naprawdę fajny kosmetyk pod prysznic za rewelacyjną cenę, dlatego go Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz