Biotaniqe Węglowy żel myjący

Nie do końca jestem przekonana o tym, że kosmetyki na bazie węgla działają mocniej oczyszczająco, niż inne nieposiadające w swoim składzie tego składnika. Mimo to, raz na jakiś czas takowe kupuję. Sama siebie w tej kwestii zadziwiam ;-)

Biotaniqe

Biotaniqe Węglowy żel myjący - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Węglowy Żel Myjący to innowacyjna formuła, która w kontakcie z wodą tworzy delikatną mikropiankę błyskawicznie rozpuszczającą makijaż oraz zanieczyszczenia. Głęboko oczyszcza i detoksykuje skórę. Daje przyjemne uczucie orzeźwienia. Aktywny Węgiel z Drzewa Ubame przyciąga i absorbuje toksyny, usuwa martwy naskórek, eliminuje i zapobiega niedoskonałościom. Odblokowuje i ściąga pory. Woda probiotyczna pro.aQua wspiera naturalną mikroflorę skóry. Świeży, wodny zapach nasycony nutami białych kwiatów rozpieści zmysły."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 22 zł

Skład:

Biotaniqe

Biotaniqe Węglowy żel myjący - moja opinia

Ten żel myjący ma idealną konsystencję - na tyle gęstą, by nie spływać z twarzy i na tyle rzadką, że bez problemu można go rozmasować na skórze bez zbędnego pocierania i tym samym podrażniania jej.

Dzięki ten dobranej w punkt konsystencji pompka dozująca produkt do samego końca działała bez zarzutu. Bardzo podoba mi się takie opakowanie - jest wygodne w użyciu i higieniczne.

Zapach żelu jest połączeniem ziemistego zapachu węgla ze słodkim aromatem kwiatów. Bardzo, bardzo pasuje mi ten zapach.

Produkt jest bardzo przyjemny w użytkowaniu, a moja skóra bardzo się z nim polubiła. Doskonale oczyszcza on skórę z makijażu, brudu, potu, wszelkich innych zanieczyszczeń. Skóra po myciu jest ukojona. Nie podrażnia, nie szczypie, nie piecze. Z powodzeniem można nim zmywać tusz z oczu i oczy na tym nie ucierpią.

To bardzo dobry produkt, u mnie stosowany codziennie, do pielęgnacji skóry. Oczyszczał dobrze, ale delikatnie, dzięki czemu nie miałam więcej wyprysków niż zazwyczaj, żadnych zaskórników, zatkanych porów. Nic złego z moją skórą się nie działo. Bardzo możliwe, że wrócę do niego jeszcze, a Wam go po prostu polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz