Isana Olejowa pielęgnacja pielęgnujący żel pod prysznic

Oj dawno już nie było na moim blogu Isany. Pora wrócić do niej za sprawą fajnego żelu pod prysznic. Wydaje mi się, że ja go nigdy nie miałam, a myślę, że wart jest uwagi.

Isana

Isana Olejowa pielęgnacja pielęgnujący żel pod prysznic - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Pielęgnujący żel pod prysznic Isana Olejowa pielęgnacja zapewnia intensywną pielęgnację bardzo suchej skóry. Bogata formuła z wartościowym kompleksem olejów i delikatnym zapachem rozpieszcza skórę i chroni ją przed przesuszeniem."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 4,70 zł

Skład:

Isana

Isana Olejowa pielęgnacja pielęgnujący żel pod prysznic - moja opinia

Ten żel pod prysznic ma bardzo subtelny, ale niezwykle przyjemny zapach, który zdecydowanie rozpieszcza zmysły podczas kąpieli pod prysznicem.

Jego konsystencja jest lekka, łatwo rozprowadza się na skórze, dobrze wypłukuje. Pozostawia taki jakby film na skórze, dzięki czemu na długo jest ona nawilżona i tak miękka w dotyku.

Skóra po kąpieli nie jest tłusta, nie wymaga też stosowania balsamu do ciała.

W mojej ocenie to bardzo przyjemny produkt do pielęgnacji skóry jednak nie wiem, czy jest on aż tak mocny, by poradzić sobie z bardzo suchą skórą. Ja takowej nie mam.

Myślę, że jeszcze wrócę do tego żelu. Przypadł mi do gustu i Wam również go polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz