Colgate Max White Crystal White Lemon Oil & Himalayan Salt

Skoro już jesteśmy w temacie higieny jamy ustnej... Ta pasta naprawdę mnie zaskoczyła. Czy ktoś oprócz mnie ją jeszcze próbował?

Colgate


Colgate Max White Crystal White Lemon Oil & Himalayan Salt - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Przywraca naturalną biel. Zaskakujące uczucie czystości."

Pojemność - 75 ml

Cena - około 10 zł

Skład:

Colgate

Colgate Max White Crystal White Lemon Oil & Himalayan Salt - moja opinia

Jak już wspomniałam na początku, ta pasta do zębów była dla mnie zaskoczeniem. Dlaczego?

Otóż w niej znajduje się sól himalajska w takiej ilości, że dosłownie ją czuć. U mnie uczucie tak słonego smaku w ustach po prostu powoduje odruch wymiotny.

Myślę, że trzeba być fanem słonego smaku, by czerpać jakąkolwiek przyjemność z takiego produktu. Cieszę się, że mój mąż nie jest tak wybredny, bo dzięki temu ta pasta nie wylądowała w koszu na śmieci.

Jak dla mnie totalny niewypał, nie mój smak, nie moje klimaty. Ja nie kupię ponownie, nie polecam również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz