Seyo Jeżyna Skandynawska formuła

Jakiś czas temu zamówiłam sobie kilka mydeł do rąk marki Seyo. Wówczas zamówiłam również ten oto płyn do kąpieli i pod prysznic. Czy był on lepszy, niż mydła?

Seyo

Seyo Jeżyna Skandynawska formuła - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Seyo Skandynawska Formuła to wyjątkowy kosmetyk do mycia i kąpieli, pozostawiający skórę czystą i zadbaną. Cudowny zapach jeżyn nordyckich, pobudza zmysły i poprawia humor. Lekka konsystencja płynu łatwo rozprowadza się na gąbce i zmienia w delikatnie myjącą pianę."

Pojemność - 300 ml

Skład:

Seyo

Seyo Jeżyna Skandynawska formuła - moja opinia

Kupując ten płyn do kąpieli i pod prysznic liczyłam przede wszystkim na zniewalający zapach leśnych jeżyn. A co dostałam? Dostałam jakiś sztuczny aromat słodkich landrynek. To był zawód numer jeden.

Konsystencja tego płynu jest galaretowata. Nie przeszkadzało mi to jakoś szczególnie, jednak to był zawód numer dwa.

Gwoździem do trumny był tutaj jeszcze kolor - dosłownie fiolet. Sztuczny, chamski fiolet.

Co jeszcze mogę powiedzieć o tym produkcie? Słabo myje i pielęgnuje skórę, na szczęście nie przesusza i radzę go omijać szerokim łukiem.

Nie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz