Colgate Plax Cool Mint

Kiedyś nie używałam płynów do płukania ust, ale już od dobrych kilku lat nie wyobrażam sobie bez nich higieny jamy ustnej.

Colgate

Colgate Plax Cool Mint - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "0% alkoholu. Nowe chłodzące doznania. Ochrona płytki nazębnej 24/7."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 10 zł

Skład:

Colgate

Colgate Plax Cool Mint - moja opinia

Polubiłam się z tymi płynami do płukania ust. Wydaje mi się, że to już 4 Plax, który przypadł mi do gustu.

Jego zapach jest dość mocno miętowy, ale smak już nie tak bardzo. Daje oczywiście odświeżenie oddechu, jednak nie szczypie mocno w język.

Zdecydowanie pomaga utrzymać prawidłową higienę jamy ustnej. Nie uwrażliwia zębów, dziąsła nie krwawią.

Nie zauważyłam, żebym miała mniej osadów, znacznie bielsze zęby, czy mniej nalotu na języku. Jednak w mojej ocenie to dobry produkt w korzystnej cenie. Jeśli nie lubicie mocno szczypiących płynów, to ten będzie super. Odświeży oddech, usunie bakterie, da uczucie przyjemnego chłodnego komfortu.

Ja zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz